21 Aralık 2013

Alplerin Kayak Cenneti İtalya Cervinia Breuil Valtournenche Ski Bölgesi 2013-2014

Selam...

Size kışı iple çekme nedenim olan kayma keyfime eklediğim dünyalar güzeli bir destinasyondan bahsetmek isterim..

Milano ya çok yakın olması burayı tercih etmem için bir sebep sayılır mıydı?

Alpler de romantik mi romantik bir yer mi desem
Pistleri sanki sonsuz bir beyaz yolculuğa davet mi desem
Snow parkların macera için sizi beklemesi mi
Benim gibi pist dışı macera arayan, vadi delilerini mi çağırıyor desem

Bu güzel bölgeye gitmek isteyenlere faydalı olacağına inandığım bilgiler ve görseller sunmak isterim....


bu görselim 2015 uludağ ...en sonunda istediğim tarzı buldum:)araya kaynasın...


En eğlendiğim şeylerden biri de bir İsviçre bir İtalya arasında zig zaglar yapmak oldu:)




Milano dan Breuil Cervinia`ya Valtournenche`e nasıl gidilir

3 Yol var diyebiliriz...


1- Bana göre en rahatı Milan`dan direkt otobüsle buraya gelmek...
Sadece Savda otobüs firması bu hizmeti sunuyor..Aşağıda ki fotodan da anlayacağınız gibi çok ferah ve keyifli bir yolculuk sizi bekliyor.
Savda Web Sitesi
Tek Gidiş 17 Euro Çift Yön 32 Euro

Not: Kesinlikle internetten online bilet alın yoğun günlerde bilet bulamayabilirsiniz..Biletin printi olmadan sizi otobüse almıyorlar..Aman dikkat..Chatilion diye bir yerde aktarma yapacak telaş olmayın:)

Dedim size keyifli olacak




2-Ola ki otobüs de yer bulamadınız..Tren diğer seçenek...
Şimdi Trenitalia  sitesine giriyoruz...
Kalkış Milano
Varış  Chatillion - Sain Vincent
yazıyoruz...

Tren tek yön 14,50 Euro oradan yukarı otobüs 2,80 Euro

Not: 3 aktarma trende birde son duraktan yine otobuse binerek zirveye varılıyor bilginize:(

3- Araç kiralama, bu konuda yardım isterseniz bana yazın

Not: Yollar çok güzel kar lastikli bir araç kiralarsanız rahat bir şekilde geze geze carvinio ya varabilirsiniz.Ki sizi çok tatlı Alp kasabaları bekliyor..


Cervinia İtalya ve İsviçre Zermatt Kayak bölgesinin lift ve pist haritası

Şu haritayı ilk incelediğim de başım dönmüştü...kayarken de mutluluktan başım döndü;)






Lift Fiyatları 

Cervinia Breuil günlük ve birkaç günlük bilet tarifeleri

Size elektronik bir kart veriyorlar..İlk bunu yazmak istedim..
Sol cebinize bir kere koyun sonra tüm liftler otomatik açılıyor..Müthiş bir rahatlık..
Yok biletimi çıkarayım kartım kayboldu mu şuradan okutayım derdi yok..

parmaklarım dondu ama işte hizmet için:)



Nasıl çalışıyor .. hizmette sınır yok:)




Gelelim can alıcı noktaya, ne yazık ki tarifeler pahalı sayılır...Fiyatlar Euro..
Aşağıda ki fiyatlara 5 euro elektronik kart için deposito alıyorlar.
Kartı geri verdiğiniz de paranızı almayı unutmayın.


 Bilet TipiNORMAL
Tarih 21.12.13 den 06.04.14


normalsenior(2)Çocuk(3)




3 Saat 32,00 26,00 22,50



4 saat 35,00 28,00 24,50



Sabahdan öğlen 1.00 33,00 27,00 23,50



12:00 den kapanışa kadar 33,00 27,00 23,50



1 Gün 40,00 32,00 28,00



Gün76,0061,0046,00





3 Gün112,0090,0067,50





Gün145,00116,0087,00




5 Gün178,00143,00107,00





Gün210,00168,00126,00





Not:Ben yanlışlıkla isviçre bölgesine geçtim Zenmartt a indim:) Bilet kartım orada geçmiyormuş..Tam bir cahil turist moduna girerek rica minnet yukarı çıktım...Yoksa 20 euro bayılmam gerekecekti:)Kısaca dikkat edin..


Cervinia Valtournenche Bölgesinde 2013-2014 Kayak ve Snowboard kiralama fiyatları


Diğer can alıcı nokta dostlar..

Ne yazık ki board, kayak ve aksesuar kiralama pahalı..

Kısaca günlük;

Snowboard kiraları kalitesine göre
25-35 Euro aralığında board ayakkabısı da 6-8 Euro aralığında...

Kayak Kiraları yine kalitesine göre
18-50 Euro aralığında...

Not: Doğal olarak gün arttıkça fiyatlarda aşağıda iniyor..Pazarlığı o nokta da yapabilirsiniz.. 

mutluluk ayaklardan başlıyor:)




Breuil Cervinia Valtournenche İtalya da nerede kalınır


Hotel seçeneği çok fazla...Benim tavsiyem Cervinia da kalın...aşağı ve yakın kasabalar güzel ama akşamında eğlenmeyi de seviyorsanız o zaman en güzeli siz burada kalın..


Yer bulamazsanız Valtournenche en ideali olacaktır..Hemen 5oo metre mesafe den hızlı teleferik ile zirve yolculuğuna başlayabilirsiniz..İki tane de kiralama yapabileceğiniz mağaza var..

Not: Kasabalar arası otobus 2 saatte bir:( taksi 30 eurodan kapı açıyor..otostop da bir seçenek tabi:)

Breuil Cervinia Valtorunenche İtalya da ne yapılır nerde yenir gece hayatı nasıl



Hotellerin kahvaltısı güzel oluyor..
Neden mi yazdım bütün gün benim gibi delice kayacaksanız süper bir kahvaltı şart..

Sonrasında ben direkt akşam yemeğine geçenlerden olduğumdan, bir saniye mi bile feda edemem beyaz karların içinde uçarken;)

İki cadde gibi görünse de 30 a yakın cafe-restoran sizi bekliyor..
Ki en şık restoranlardan biri zirveye yakın bir yerde..Ancak kayanların gidebildiği de diyebiliriz..

Fiyatlar Milanoda farklı değil desem...

Gece hayatı ben gitmedim hal kalmamıştı çünkü:)
Hotellerin bir kısmında mekanlar var...

Snowpark

3 tane snowpark mevcut.

Indianpark Rythmotheque
En iyisi burası
Sabah 10:00 Açılış 16:00 kapanış.

Detaylı bilgi için
http://www.indianpark.it

Cool Park

Wild Westzone

Kısaca;
Bir kaç görselle sizi başbaşa bırakıyorum..
Ama bırakmadan önce;

Burası harika bir yer...Özellikle toz kar ve pist dışında macera arıyorsanız tavsiye ediyorum..
Ayrıca inanılmaz güzel manzaralar eşliğinde kaymak ve romantik anlar yaşamak istiyorsanız burası tam bizlere göre..









5 yorum:

  1. Sj'nin sayfasından fotoları görmüştüm harika bir tatil olmuş:) Kartepe'ye de bekleriz :). Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. sorularım var nasıl irtibata geçebilirim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buradan sorabilirsiniz bildiğim kadarı ile yardımcı olmak isterim...

      Sil
  3. İlk sorum: Cervinia Due adında bir otelde yer ayarladık. Pistlere, merkeze yakınlığı nedir ? Yakınlarda market ve restoranlar var mıdır ?

    YanıtlaSil
  4. "About me" bölümündeki yazinizi cok begendim.izniniz olursa paylasmak isterim.altina da sizin adinizi yazarak tabiki musadeniz olursa.

    YanıtlaSil

hepsi sizindir tepe tepe kullanın:). Blogger tarafından desteklenmektedir.

© 2011 MAN in MODE, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena